Social träning

Först på lördagen var Micke, jag och Cocos hos Mickes kusin och kolla på tavlor,
han målar Vättar, tavlorna är superfina. Sen var vi i Vellinge och handlade.
När Pamela och Lord kom hem bar det av till rally lydnad i Trelleborg, förra veckan
var Cocos så osäker och rädd, denna veckan undrade dom om det var samma hund.
Cocos var jätte duktig det har hänt så mycket i denna vecka som gick. På kvällen var
vi bjudna hem till Billy och Annika och då var hundarna med det gick jätte bra, tyvärr
stannade vi inte så länge vi var alla super trötta och ville bara hem och sova.
Vi åt Annikas jätte goda löksoppa,,,,tusen tack för den goda maten. Kram på Er.


Denna tavla fick jag av Micke en hemlös Vätte...



Här på besök hos Billy och Annika..med våra hundar..



Cocos är 100 % avslappnad i Alexanders knä när han filar henne mellan
ögonen och bakåt, ser mysigt ut :)



Delar med mig av en mysig bild av Pamelas betlykta, varje år sen töserna
var små har Micke gjort betlyktor till dom. Nu i år var det Pamela som
hann först, dom tycker att det luktar så himmla gott. Mysigt e de i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lord

o.0 Trevligt smeknamn du hittade till killen på bild 3 ;P

2008-10-28 @ 09:21:24
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Fina bilder, tavlan du fick var verkligen jättefin!! Jag blir också sugen på att köpa någon men får bli när jag har mer pengar, ser så mysigt ut med snön bara. Jag längtar så himla mycket till julen... Och betlykta ska jag också göra, får bara se vart i närheten jag kan sno en beta här :/

2008-10-28 @ 10:09:46
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Pamela

Stackars Lord ;/ Fina bilder o kul tt det går bättre m Cocos.. Se så mycket det hjälper när du vet hur du ska bette dig =)

2008-10-28 @ 10:56:14
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0