En riktigt god jul på alla er som läser min blogg......

Jaja ockej till alla andra också förstås. Det var länge sedan jag var inne och uppdatera...
ja jag vet det är jätte dåligt...har alltid min kamera med men tyvärr så fotar det inte sig själv.
Men nu ska ni få se på lite bilder på min underbara Cocos...hon är världens bästa vän och
min alldeles egen hund..


En riktigt fin närbild på henne framför granen...hon är så söt...



Hon tyckte nog inte riktigt om mössan ...men men här är en julebild...



Här är en bild på en mera rutinerad framför kameran hund,
 Cocos stora syster Kimba...hon är alldeles underbar...
God Jul på Er alla.....kommentera gärna alla ni som tittar på min sida....

Kommentarer
Postat av: Pamela

Så söta bilder :) De e de gulligaste som finns!!! :) Cocos börjar bli så himla duktig!! Kraaam!

2008-12-23 @ 21:02:04
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Lord

God jul du m o fina bilder!

2008-12-23 @ 21:02:57
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Gila

Jag ska inte bli en spagetthi, jag ska försöka gå enligt viktväktarna samtidigt som jag tränar, mest för att se slimmad och nyttig ut, sen får dte gärna vara mest muskler :) Bilderna är bara för insperation, så jag istället för att äter en massa godis en dag kanske går ut en runda istället :) Men tack för att du bryr dig mams, alltid. Jag lovar att jag iaf inte ska bli en spagetthi!

2009-01-02 @ 09:58:07
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0