Min älskling

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade alla andra är så duktiga på att fixa nya bilder och ny text
varje dag tyvärr är jag inte en av dom. Men nu kommer här lite nytagna bilder på Cocos.



Tror ni någon ser om jag tar några bitar korv....mmmm ser gott ut : )



En lång runda i skogen blev det medan Micke gjorde jobb i Hulta.
Bara Cocos och jag i hela skogen, vädret var perfekt allting var så tyst
och vackert.



Här ligger Cocos i Mickes bil och torkar efter skogsturen, oh va jag älskar
denna ljuvliga varelse.



Akta dej Kimba jag vill också kolla på kisen. Gisela och Nicklas lilla Simba
är på besök, coolare katt får man leta efter, inte ett dugg rädd för små eller
stora hundar. Helt fantastiskt....De va allt för idag nu tar det ett tag tills vi
ses nästa gång. Kram på Er.

Kommentarer
Postat av: Lord

Så skoj att du äntligen uppdaterade!! Fina bilder! :D Jag tror hon e sugen på korv ;) haha //Pamela

2008-12-02 @ 20:01:22
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Gila

Hehe jag tror inte alls att hundarna vill pussa på vår misse :) Inte aaaalls :) Simba är bäst!

2008-12-03 @ 16:28:25
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0