Nytt besök i Trelleborg

Cocos, jag , Pamela och Kimba, hämtade upp Gisela, sen blev det en runda i parken.
Vi mötte mammor med barnvagn, gammla fabror med rullator, små barn och så var
där massor av fåglar. Det hände så mycket runt om hela tiden så Cocos var inte lika
nervös igår, jag tyckte det gick riktigt bra faktiskt. Sen avslutade vi med en fika på torget.
mumsigt, vi hade jätte mysigt,,,mina töser är bäst...tycker om ER!



Här pratar Cocos med fåglarna.



Vi hade en jätte mysig höstdag i parken.



Gisela får ta Cocos medan jag sveper mitt kaffe.



Så här trött blir man av en stund i annan miljö. En tupplur, sitter bra.


Kommentarer
Postat av: gila

Ja vad fina bilder! Det ser ut som jag stryper Cocos men så är inte fallet, var bara så rädd att hon skulle hoppa iväg :/ Söt är hon iaf! Tycker om dig med!

2008-10-08 @ 08:50:49
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Pamela

Tycker med om dig! Det var trevligt :D o god fika o duktiga hundar!

2008-10-08 @ 14:36:14
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0