Parken och stranden i Trelleborg

Onsdagen den 22 oktober, en otroligt underbar och vacker höstdag.
Först klockan 8.30 var vi hos veterinären med Cocos och Kimba
och tog första sprutan för rabies, nästa är om 4 veckor, så är vi
lagom klara till nästa sommar och då kan vi semestra var vi vill.
Vi  passade även på att åka och hämta Gisela och sen besökte vi en 
park, där mötte vi en skolklass med små barn, några som gick och
rastade sina hundar. Vi passade även på att ta en massa höstfoto.



Parken i Trelleborg, här var jätte vackert..



Här sitter vi fyra och poserar för vår mästerfotograf GISELA ..tack för alla
fina bilder...



OJOJOJOJOJ passa på för detta händer inte så ofta...vadå....jo att Pamela
springer hahaha..



Hoppas Cocos tänker   "Oh va jag älskar min matte"
Matte älskar i alla fall sin Cocos...det är en sak som är säker.. 



Oj vad det blåste vid havet idag...och här var det faktiskt kallt..



Så trött jag är, tar på krafterna att gå i parken och all den friska luften
vid havet. Tar en tupplur innan maten kl. 13.00..sov gott.. 


Kommentarer
Postat av: Pamela

jaa det var trevligt :D jätteskoj! O en massa fina bilder blev det :D

2008-10-22 @ 14:33:26
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: gila

Ja vad fina bilder det blev :) Riktigt fina färger och allting ju. Och kul kommentar om bilden där Pamela springer :P Kul att ni vill ha med er mig fast jag är hundlös :)

2008-10-22 @ 19:03:05
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Pamela caught in action!! ;D

2008-10-22 @ 21:07:26
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0