1 vecka med Cocos

Så fort tiden går, nu var det en vecka sedan vi var och hämta vår älskling.
Hon är super duktig, fortfarande inget kiss och bajs inne..hon är bäst.
Jag har börjat läsa en bok om valpuppfostran...när jag läser allt så snurrar
det runt i huvudet...jag börjar nästan undra om jag kommer att fixa det här.
Så mycke att tänka på om allt ska bli riktigt bra herre jisses kommer jag
hinna tänka på allt jag läst i de olika situationerna som vi kommer att hamna i.
Puh man blir ju riktigt nervös...men jag ska göra så gott jag kan.
Hoppas man kommer långt med kärlek för där finns det massor haha..kram för nu.



En bild på Katten Sam, Cocos och Pamelas hund briarden Kimba.



Cocos ute på kiss stund..



Här ligger Cocos på sin dyna...Så söt hon är..

Kommentarer
Postat av: Pamela

så skoj!! :D de e så söta o hon e så frukansvärt duktig!! :D

2008-09-25 @ 11:14:30
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: gila

Cocos är så söt så söt!

Och tack för den mycket roliga kommentaren i min blogg. Ha. Ha. Ha. Suck. ;)

2008-09-27 @ 09:40:50
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0