Schappeträff 6/12 Storegård

25 lurvtussar på en och samma gång, svårt  att hålla koll på sin egen..
Det var Marianna på Mc Marras som hade ordnat träff för alla
chappeägare. Det var jätte trevligt att få se så många otroligt fina hundar.
Cocos var lite blyg i början som vanligt men sen när det släppte
så tror jag hon tyckte att det var jätte skoj.



Matte nu hoppar vi ... kom igen..



E de upp här...oh lite läskigt e de allt...



Yes nu e jag över puh....



Lite kul va de allt...men nu hoppar jag..va beredd...



Matte ska jag testa denna också...vilken tur Lord e med som stöd....



Jag älskar det...hinner du med matte nu sticker jag......hahaha



Detta va ju busenkelt...shit detta är kul, hit måste vi åka igen....



Matte jag älskar dej...tack för att du tog med mej hit...alla här ser
likadana ut som jag...men visst e jag väl ändå sötast...eller hur...



Hallo ser ni mej...jag vågade gå in hit...här e godis...mums...



Här kommer jag...nu e allt godis slut...



Jag kommer jag kommer, kör inte hem utan mej...jag skyndar mej..


Kommentarer
Postat av: Pamela

Underbaring! Hon e så sööt! O duktig! :) Dit kan vi absolut åka igen.. fast m kimba ;) Kraaam!

2009-12-06 @ 19:49:58
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: gila

Vilka söta bilder! Och texterna under dom är så söta och roliga att läsa.. :)

2009-12-07 @ 02:36:16
Postat av: Lord

Så många fina hundar och väldigt roliga "hinder"! Där var alla som en flock, ingen mer olika den andra :)

2009-12-07 @ 15:11:55
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Oj vad roligt ni verkar ha haft det! Måste ha varit häftigt att se Cocos med 25 andra schappar!

2009-12-08 @ 09:55:21
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0