Cocos i farten

Innan eftermiddag var till ända, så hade Cocos släppt
riktigt loss och sprang och lekte med dom andra valparna.
Så kul att se att hon vågade och hon hade jätte kul.
Hennes självförtroende har nog vuxit rejält denna dag.
Varit så nära barnen och hon tyckte att dom var okej och
alla vuxna som hon träffade var också okej. Och nu när jag
pratat med alla andra valpägare så känner jag att Cocos är
nog ändå inte så annorlunda. Och att det var en himmla tur
att vi körde hit upp och träffa alla. Oh vad jag känner mig glad.



Cocos vill bara pussas och pussas och pussas hela tiden hahahahahah

Kommentarer
Postat av: Pamela

HAHA mysigt!!!

2009-05-04 @ 22:51:49
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0