Ett år har gått

Nu har du varit hos oss i ett år, jisses vad tiden går fort.
Året tillsammans med dej min vän går hela tiden i vågor,
ena dagen är jag jätte glad och lycklig andra dagar bara
gråter jag. Att en sekund kan göra en så stor skada ;(
Somliga dagar finns det så många tankar som jag egentligen
inte vill tänka...och som jag hoppas bara blir en tanke.
Jag är inte rätt person och är inte så duktig på hundar,
som jag tror behövs för att lösa en problemhund. 
Men jag har världen största hjärta och många omkring mej
som hjälper mej allt dom kan. Tusen tack till alla ER.
Så vi kämpar vidare du och jag!  Min allra högsta önskan är
att det en dag kommer att bli riktigt bra.
Så att det blir som jag tänkte när jag skaffade dej.
Jag ville bara ha en hundkompis att älska
och göra en massa kul med.
" Du och jag Cocos "


Kommentarer
Postat av: Pamela

Tycker vi käpmar på bra m hennes problem. Fortfarande lååång väg kvar men vi har redan kommit en bra bit på vägen också =) Cocos e alls lilla maskot o turbohund! Vi gör allt för henne! :) Fin bild!

2009-09-21 @ 15:45:45
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Lord

Hon är en helt annan hund än vad hon var när problemen började, jag tror ni kommer fixa det!

2009-09-21 @ 20:04:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej! Jag vet vad innebär att ha en komplicerad hund som har det svårt i många situationer. Det kräver mycket av en själv, ibland vill jag bara skita i allt och ge upp, men så kommer ju stunderna då Zorro ger så mycket kärlek och något man kämpat med länge börjar funka. Då är det värt allt slit. Fortsätt bara älska och kämpa så blir det nog bra tillslut. Det kanske aldrig blir så bra som man trodde eller önskade men det lär nog också dyka upp saker som blev bättre än vad man någonsin kunde tänkt sig.



Ha det bäst och ta hand om er!

2009-09-24 @ 21:19:57
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: gila

Jag gråter ju när jag läser detta... Jag älskar också Cocos av hela mitt hjärta, och hon är bäst för OSS. Hur hon än kommer vara så är hon världens sötaste lilla fluff.

2009-09-26 @ 18:34:08
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0