Pytteliten....lite större

Så här såg lilla Cocos ut när hon var pytteliten, hon föddes
som sista valp nr 7 .... Hon vägde 210 gr och föddes 22.52 och på
bilden är hon 5 dagar..... Rätt söt men jag föredrar nog henne med
sin lurvpäls.



Söndagen den 16 augusti körde Micke och jag till Köping för att
kolla valparna och bestämma vilken valp vi ville ha. Och den som
allra först kom fram till mej inne i valphagen var denna lilla skönhet.



Nu är hon nästan en månad gammal och har fått lite mera päls oh
va hon är söt.



Här är Cocos i sin mattes famn, kändes riktigt bra, var jätte jobbigt
att åka därifrån och veta att vi skulle få vänta ytterliggare veckor
innan vi skulle åka upp och hämta henne. Men den som väntar på
nått gott.....



Men tiden gick relativt snabbt och här har vi hämtat henne
och stannat på väg hem för att kissa.....oj va hon var liten.



Hon är verkligen ett riktigt charmtroll....min älskade lilla vän..

Kommentarer
Postat av: Pamela

Oj så liten hon har varit! Det känns som så längesen! Söta lilla hund, så snäll hela vägen när vi hämtade henne. Min absoluta favoritCocos <3 Kram

2010-04-26 @ 19:50:36
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Bonni med familj

Hejsan!

jo jag älskar snö, kan äta flera kilo, men det tycker inte matte & husse :-( men nu när våren är här har jag hittat annat och göra....jaga fåglarna!:-) ha det gott ni i söder!

MVH: Bonni med familj

2010-04-28 @ 10:27:32
Postat av: Anna o Pelle

Sicken liten sockertopp!

2011-01-06 @ 22:48:26
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0