Rally lydnad

Nu har vi kommit igång att träna lite rally lydnad söndagen den 25 april ska vi
tävla vår första tävling i Lund. Nu kvällen innan är jag dock inte helt ok, har
feber ont i halsen och ont i hela kroppen " TYPISKT " jag som sett fram emot
det imorgon. Hoppas när jag vaknar imorgon bitti att det är bättre, annars får
vi väl se om Pamela får hoppa in och göra tävlingsdebuten med Cocos.



E de här en blivande rallylydnads stjärna..vi får väl se. På bilden är
dock inte så gammal, hennes päls är fortfarande kort. Sötis...



Morötter gott vet jag inte men väldigt kul att bita sönder i en massa
småbitar, som Kimba får dammsuga upp efter mej....hahahaha

Kommentarer
Postat av: jenny

Lycka till!!!! och krya på dig!

2010-04-25 @ 06:59:58
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0