Det var ett tag sen sist....

Jag är inte så duktig på att uppdatera min blogg, men nu är de dax.
Cocos röntgen gick bra och det känns skönt att veta. Här ligger
hon medan jag jobbar, känns bra att ha henne nära.



En bild från Österlen, vi älskar snön både Cocos och jag. Snön och
kylan är bra inga smutsiga hundtassar att behöva tvättas varje gång
man varit ute....och de e skönt att slippa. Så låt det vara kallt och
snöigt ett tag till.



En bild på något jag hoppas jätte mycket på, fortsättning följer när
allt är klaffat och klart. Tystheten och stillheten är i alla fall
alldeles underbar. Känns nästan som mini Norrland. Så de kommer
nog att bli bra.




Kommentarer
Postat av: Pamela

Skönt att hennes höfter var bra :) Härligt när ni ska flytta ut i skogen, om ni hinner HAHA!

2010-02-24 @ 13:40:16
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag längtar till sommarn då vi kan vara på tomten i husvagnen hela tiden..

2010-03-10 @ 23:50:13
URL: http://alesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0