Höftröntgen

Så då var det dax att kolla om Cocos höfter ser bra ut.
Vi hade tid hos veterinären, Cocos blev röntgad och
vad vi kunde se så såg det bra ut. Jag var väl inte så
orolig för något annat, men det är alltid bra att veta.
Cocos var så duktig igår, det gick mycket bättre hos
veterinären än vad det brukar gå. Inget skäll mot någon
och hon hoppade till och med upp på undersökningsbordet
själva. Super duktig var hon. Allting går framåt tycker vi,
än om det är långt kvar. Pamela och jag ska åka till
Norrköping om 2 veckor och lyssna på ett föredrag med
Mervi om Amichien Bonding, man har mycke kvar att lära.
Det ska bli spännande.



Här en bild på Cocos som valp, man inbillar sej att en hund som kan
ligga så här har inga problem med sina höfter. Fortfarande nu när
hon är 18 månader så ligger hon så här.



Nu har hon varit min i ett och ett halft år så fort tiden går,
här en snöbild Cocos älskar snön.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag e så förvånad över hur bra det gick hos veterinären i går :) Det går sakta men framåt! Ska bli intressant den 30onde! Kram

2010-01-13 @ 12:02:09
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Lord

Kul att hon e så frisk :) Och fina bilder!

2010-01-13 @ 17:39:53
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Nettan! Kul att du också har blogg, såg det på Pamelas blogg! Coccos verkar må jätte bra, kul!

Kram

2010-01-27 @ 10:34:08
URL: http://emmajosefinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0